Color Fun 2015 – Foto’s

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Op de laatste zaterdag van de meivakantie was de ‘Color Fun’ in Laarbeek. Dit is een event waarbij kleurenpoeders worden gegooid, terwijl je de route hardloopt/wandelt.
Mijn vader en wat vrienden hebben meegelopen, helaas kon ik niet meedoen ivm pijn aan mijn rug 😦
Maar het leukste zijn natuurlijk wel die kleurenpoeders, dus dit was mijn kans om foto’s te maken! Ik, mijn vriendin en mijn broertje zijn door heel het dorp gefietst om op verschillende punten foto’s te maken.
Tijdens de loop en op het terrein zelf heb ik er een paar gemaakt. Daarna zijn we naar ons huis gegaan en daar heb ik met mijn vriendin en m’n zusje ook nog foto’s gemaakt.
Het was een hele gezellige en kleurrijke dag!

Leave a Reply

