Eerste post

Heeii!
Mijn naam is Marre, ik ben 14 jaar en een van mijn grootste passies is fotografie.
Dit blog staat ook helemaal in het teken van fotografie en alles wat daar bij hoort/daar bij komt kijken.

Hoe is het begonnen?
Mijn opa is al zolang als ik me kan herinneren geïnteresseerd in fotografie. Begin vorig jaar begon ik zelf ook interesse te tonen, en zo lief als mijn opa wel is, bood hij me aan dat ik zijn camera mocht lenen. Dus sinds vorig jaar stond de camera van mijn lieve opaatje bijna heel de tijd bij ons thuis. Hij (de camera dus 😉 ging overal mee naar toe, van een bezoekje naar een vriendin of het uitlaten van de hond van mijn oom tot de zomervakantie van vorig jaar. Dit duurde een halfjaartje want eind vorig jaar (ongeveer oktober/november), besloot ik (eindelijk) een eigen camera te kopen, precies dezelfde als waar ik al die tijd mee heb kunnen oefenen, dezelfde als mijn opa!
En zo is alles eigenlijk begonnen.

Wat is er te lezen op mijn blog?
Op mijn blog komen allerlei dingen voorbij die met fotografie te maken hebben dus ook over informatie over camera’s, composities, de mogelijkheden/functies etc, maar ook posts met alleen foto’s (en nog een stukje tekst erbij).

Veel plezier met lezen en als jullie vragen hebben, stel ze dan gerust!

Ps. Wat je op deze blog leest is mijn persoonlijke mening en/of ervaringen!

Leave a Reply

